fredag 19. oktober 2007

Noen ganger er det litt slitsomt...



... å være så forferdelig distré.

Jeg kjørte bil til jobben i dag.
Jeg tok toget hjem fra jobben i dag.
Jeg oppdaget da jeg stod på togstasjonen hjemme i ettermiddag at jeg hadde kjørt bil til jobben i morges.
Jeg skulle hente barn i barnehage og på SFO - det gikk greit, det går buss fra togstasjonen.
Jeg skulle gjøre stor-handel i matbutikken i dag.
Det kommer ca 15 barn i barnebursdag i morgen.
Det vil si at jeg skulle kjøpe mye på butikken i dag.
Jeg må handle med sekk.
Jeg må finne frem barnevogna, den kan trille mange brusflasker.
Vi må holde oss i nærområdet resten av helgen. Ingen utflukter.
De på jobben vet at jeg har glemt bilen.
Dette kommer jeg til å få høre i lunsjen på mandag.

Jeg husket i hvertfall å hente barna.
Jeg husket også å gi dem middag :)

God helg!

2 kommentarer:

Sorgenfri sa...

Der er en av de bedre jeg har hørt! *fnise* :o)

2barnsMamman sa...

Jeg må jo bare le av det selv også. Men jeg vet at mange (blant annet min mor) er veldig oppgitt over at jeg klarer å gjøre sånne ting. Det er forresten andre gangen jeg glemmer at jeg kjørte bil til jobb. Forrige gang kom jeg på det da jeg stod på togstasjonen på jobben, men jeg gadd ikke gå tilbake, så da tok jeg like gjerne toget. Men i dag... I dag trengte jeg bilen hjemme! Jaja, maten og brusen er innkjøpt - nå er det bare rydding som gjenstår før det er klart for barnebursdag.